Over Bieden en Wonen
Bieden en Wonen is in 2008 opgericht als platform voor externe makelaars om huizen op een eerlijke en transparantie manier te verkopen. Wij zijn de nieuwe meest moderne makelaardij van Nederland met onze unieke online werkwijze met online transparant bieden. Door de jaren zijn we geëvalueerd en werken wij nu met 10 franchise Bieden en Wonen makelaarskantoren door het land verspreid. Dankzij ons digitaal biedplatform en transparante manier van zaken doen zijn we uitgegroeid tot een van Nederlands meest innovatieve makelaars. Met een jong team werken wij vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam-Zuidoost aan onze missie om de grootste transparante makelaar van Nederland te worden.
Wat jij gaat doen
Jouw directe collega’s zijn een growth marketeer, SEO-marketeer en een backoffice medewerkster. Jij gaat ondersteuning bieden op zowel het gebied van marketing/sales en backoffice.
Sales + Backoffice:
- Jij belt al onze leads na (circa 50 leads per dag, dit zijn huizen verkopers) en plant ze in de agenda van onze makelaars door heel het land
- Jij neemt de telefoon aan en staat klanten, collega’s en partners te woord. Waar nodig schakel je ze door naar de juiste persoon.
- Je ontvangt gasten op kantoor (voor afspraken) indien de backoffice medewerkster dit niet kan doen en voorziet ze van een kopje koffie e.d.
- Je hebt een gedeelde verantwoordelijkheid (samen met de officemanager) voor het beheren van de centrale email inbox
- Telefonisch opvolgen leads en zoek opdrachten (gesprekken inplannen, doorsturen verkoopleads, hypotheekleads, aankoopleads en zoek opdrachten naar partners)
- Zoekopdrachten van woningzoekers handmatig invoeren in een database (CRM relatie systeem)
- Overige administratieve taken (leads invoeren in het CRM-systeem, verifiëren kopers en verkopers a.d.h.v. PEP-check, wekelijks uitsturen feedback lijsten).
- Je zorgt ervoor dat verkoopdossiers compleet zijn (en begeleidt de officemanager hiermee), zodat de makelaars de verkoop kunnen starten.
- Verkoopdossier aanleveren bij notaris voor het transport van de woning.=
- Uitvoeren van WWFT-checks middels ons systeem van de personalia.
Marketing
- Jij bent verantwoordelijk voor het opstellen en versturen van onze maandelijkse nieuwsbrief
- Je onderhoudt de socialmediakanalen (LinkedIn, Instagram, Twitter en Facebook) door woningen en bedrijfsupdates te schrijven en plaatsen
- Jij ondersteunt lokale makelaars met kleine design opdrachten, en zorgt ervoor dat alle communicatie aan de brand guidelines van Bieden en Wonen voldoet
Wat je meeneemt
- Ervaring of ambitie in sales
- Sterke copywriting skills
- Design skills is een pre (om kunnen gaan met Figma, Adobe Illustrator of vergelijkbaar)
- Een proactieve mindset
- Je kunt effectief communiceren met klanten, zowel via de telefoon als geschreven
- Je kan goed alleen werken en bent zeer pro-actief
- Je houdt van werken in een klein team van 3 tot 5 personen
Extra
- We bieden een salaris van €2.650 tot €2.850 een 40-urige week
- Circa 30 tot 40 uur per week
- Kantoor met parkeergelegenheid direct aan de A2
- Lunch inbegrepen
- Hardware voor de functie inbegrepen (laptop van de zaak)
- Doorgroei mogelijkheden aanwezig
- Bij vragen of interesse graag mailen naar onze mailbox om een kennismakingsgesprek in te plannen of bel naar 085 130 23 61 en help met ons de woningmarkt transparant te maken via ons biedplatform!
Bij vragen of interesse graag mailen naar onze mailbox om een kennismakingsgesprek in te plannen of bel naar 085 130 23 61 en help met ons de woningmarkt transparant te maken via ons biedplatform!