Office Manager gezocht voor ons hoofdkantoor in Amsterdam

Wij zoeken per direct een Full-Time Office Manager met ervaring in Sales voor ons hoofdkantoor in Amsterdam! Heb jij ervaring met managen? Lees snel verder.

Bedrijfsomschrijving

Bieden & Wonen is een commerciële onderneming, opgericht in 2008. Bieden & Wonen is in 2008 opgericht om externe makelaars (B2B) een alternatieve verkoopmethode aan te bieden dan hun reguliere verkoopmethode: Namelijk het online veilen van woningaanbod door heel Nederland. Bieden & Wonen heeft hiervoor een online dynamisch transparant verkoopplatform op www.biedenenwonen.nl gebouwd. Sinds 2016/2017 heeft Bieden & Wonen het roer om gegooid en is zich volledig zelf gaan focussen op de B2C markt (rechtstreekse verkoop van woningen van particulieren via haar platform). Ook wordt het concept nog steeds wel eens aangeboden op de B2B markt aan makelaars. Momenteel heeft Bieden & Wonen 6 franchise vestigingen door het land. Het hoofdkantoor zit in Amsterdam.

Vacatureomschrijving

SECRETARESSE EN/OF OFFICE MANAGER GEZOCHT VOOR BIEDEN & WONEN
HOOFDKANTOOR IN AMSTERDAM!

Wij zijn per direct op zoek naar een Secretaresse duizendpoot, of Office Manager voor ons hoofdkantoor in Amsterdam! Ben jij gestructureerd en goed met managen van een team? Ben jij commercieel ingesteld en extreem goed in telefoon sales? Vind jij het leuk om voor een innovatief en snel groeiend concept te werken en dit verder helpen op te bouwen? Ben jij goed in sales en met klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Profiel Office Manager:

  • Minimaal een afgeronde HBO studie (aantoonbaar);
  • Ambitieus en gretig om te groeien als persoon!
  • Proactieve werkhouding
  • Je bent een meedenker en neemt snel initiatieven
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Je bent goed bereikbaar en inzetbaar, ook in het weekend (indien noodzakelijk)
  • Je bent bekend met het CRM systeem: RealWorks

Wat bieden wij jou als Office Manager in Amsterdam:

  • Starten per 1 juni 2020
  • Een 12 maanden contract
  • Een gezellig team van collega’s en meerdere uitjes per jaar (welke jij zelf organiseert)
  • Een innovatief en snel groeiend concept in de woningmarkt
  • Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf naar bijvoorbeeld het openen van een eigen vestigingspunt van Bieden & Wonen als franchise ondernemer aan de hand van geboekte resultaten.

Wat ga jij doen als Secretaresse / Office Manager?
Als secretaresse / office manager heb jij een werkplek op het hoofdkantoor in Amsterdam. Vanuit hier regel jij alles omtrent de back-office (denk aan woningen invoeren in het CRM systeem, reeds ingevoerde woningen door collega’s valideren, klant relaties invoeren en compleet maken in het CRM systeem en meer), verder houd je wekelijks telefonisch contact met de lokale franchise vestigingspunten (franchisenemers) door het land en maak je notities over verbeterpunten welke je ook voor legt bij en bespreekt met de directie. Je zult af en toe afspraken inplannen op het hoofdkantoor met franchisenemers om het e.e.a. te evalueren (eventueel met bijzijn van de directie). Naast managen van het kantoor in Amsterdam, alles centraal goed geregeld, gestructureerd en onder controle te hebben ben je ook een groot deel verantwoordelijk voor de telefoon sales (nabellen van verkoopleads). Je belt prospects/verkoopleads na welke binnen komen via de email en gaat prospects enthousiasmeren over het concept van Bieden & Wonen. Verder zal je klant contacten onderhouden, klanten ontvangen op het hoofdkantoor, online veilingen monitoren en bieders online valideren voor de online veilingen en de telefoon (hoofdstation) opnemen en belletjes doorverbinden. Kortom je bent verantwoordelijk voor het structureren van het kantoor en het managen alle systemen + uitvoeren van de telefoon sales.

Voornaamste Werkzaamheden als Office Manager in Amsterdam:

  • Structuren van kantoor / (mee)denken over verbeteren bedrijfsprocessen
  • Schrijven van nieuwe bedrijfsprocessen
  • Administratieve werkzaamheden
  • CRM systeem bijhouden en onderhouden
  • Invoeren woningaanbod en verversen en verbeteren
  • Periodiek contact met franchisenemers en collega’s + het doen van evaluatie gesprekken (wekelijks)
  • Volledige Back – Office verantwoordelijkheid
  • Telefoon Sales Verkoopleads & inplannen van de verkoopgesprekken bij collega’s (verkoop concept van Bieden & Wonen)
  • Inkomende oproepen behandelen (en/of doorverbinden naar collega’s)
  • Inkomende e-mails behandelen/beantwoorden en forwarden
  • Proactief managen van alle bijkomende werkzaamheden
  • Maken en ontwerpen van woning brochures per huis / veiling
  • Maken van alle kosten specificaties per veiling
  • Alle kavels/woningen compleet maken online op alle websites met foto’s en bijlagen
  • Controle van alle advertentie teksten
  • Managen van online veiling systeem
  • Inplannen van notarieel toezicht en veilingmeester per veiling
  • Managen van alle geregistreerde bieders en validaties per veiling

Deze functie is op basis van een vast contract / loondienst.

Sollicitatie procedure:
Denk je dat jij de geschikte kandidaat bent voor de functie als Office Manager (& sales manager) voor ons Bieden & Wonen hoofdkantoor in Amsterdam, stuur dan je CV + motivatie naar ons hoofdkantoor.

De sollicitatie begint met een uitnodiging op het hoofdkantoor in Amsterdam, nadat je je CV en motivatie hebt gestuurd. Vervolgens wordt na het eerste gesprek een selectie gemaakt van de kandidaten en wordt er nog een tweede ronde van gesprekken gehouden.

Na het tweede gesprek zal je horen of jij de gekozen kandidaat bent geworden voor deze functie.

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Flexibele werkuren
  • Vrijdagmiddagborrel